Κοπή βασιλόπιτας 2026 24 Ιουνίου, 2026 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης Στις 6 Φεβρουαρίου 2026 ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας πρόσφερε στο σχολείο μας τη βασιλόπιττα για το νέο έτος και οι μαθητές και μαθήτριες που βρήκαν το φλουρί, πήραν ένα συμβολικό δώρο. Μοιραστείτε το Άρθρο: