Από τη Δευτέρα, 18 Μαΐου 2020 ανοίγει ξανά το σχολείο. Κάθε τμήμα θα χωρίζεται σε 2 περίπου υποτμήματα. Το πρώτο υποτμήμα κάθε τάξης θα κάνει μάθημα τη Δευτέρα-Τετάρτη και Παρασκευή ενώ το δεύτερο την Τρίτη και την Πέμπτη. Για την εβδομάδα που ακολουθεί (από Δευτέρα 18-05-2020) οι μαθητές και μαθήτριες Περισσότερα…









