Το σχολείο μας έχει οριστεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Σχολικό Κέντρο Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.) στο πλαίσιο της Πράξης “ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020-2021”. Για το σχολικό έτος 2020-2021 η Ενισχυτική Διδασκαλία διενεργείται μέσω τηλεκπαίδευσης, προς αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, όπως τούτο προβλέπεται στο αρ. 1 Περισσότερα…










