Ενημερώνουμε τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών που αποφοίτησαν φέτος από τα Δημοτικά Σχολεία: 4ο, 5ο, 7ο και Αμυκλών, ότι μπορούν να προσέρχονται από αύριο, Παρασκευή 16 Ιουνίου μέχρι και 29 Ιουνίου από 09.00-13.00 στο σχολείο μας προκειμένου να εγγράψουν τα παιδιά τους στην Α΄Τάξη του σχολείου μας. Περισσότερα…










