Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στα παρακάτω Συνέδρια-Φεστιβάλ:
- Μαθητική Αγορά του ΚΠΙΣΝ: “Στερεότυπα και Αυτενέργεια”
- 4ο Μαθητικό Συνέδριο: “Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου”, του Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Πατρών

