Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR) που αφορά στον Διαγωνισμό:
Το σχολείο ως χώρος ασφάλειας, ως διαδικασία μάθησης, ως πεδίο κοινωνικοποίησης και ένταξης σε μια ομάδα, είναι ένα θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα που εξακολουθούν να στερούνται εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον κόσμο, ανάμεσά τους και πολλά παιδιά πρόσφυγες.
Ο 25ος Μαθητικός Διαγωνισμός της Ύπατης Αρμοστείας κάλεσε τα παιδιά να σκεφτούν, να συζητήσουν, να ανταλλάξουν απόψεις, να σχεδιάσουν και να διεκδικήσουν τα ίδια το δικαίωμά τους στο σχολείο. Να γίνουν οι δημιουργοί και διαφημιστές μιας ενημερωτικής εκστρατείας για ένα σχολείο που να είναι ανοιχτό και προσβάσιμο σε όλα τα παιδιά. Όταν τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να φωνάξουν για τα ίδια και τους συνομήλικούς τους «το σχολείο δεν μπορεί να περιμένει», πού και πώς διαλέγουν να απευθύνουν αυτό το μήνυμά τους;”
Το 1ο Βραβείο κατέκτησε το σχολείο μας στο 4ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:
“Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες”.
Συγκεκριμένα, στο Πρόγραμμα αυτό συμμετείχαν 245 σχολεία όλων των βαθμίδων από την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ομογένεια, περίπου 9.000 μαθητές και 1850 μαθητικές δημιουργίες!
Το σχολείο μας πήρε το 1ο Βραβείο στην κατηγορία «Project» με τη δημιουργία ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τίτλο:
«Ταξιδεύοντας στην Κύπρο μέσα από τα μάτια ενός παιδιού».
Δημιουργοί του ηλεκτρονικού παιχνιδιού ήταν οι μαθητές της Γ΄τάξης, Βλάσσης Ιωάννης και Βαρζακάκος Ευστράτιος και υπεύθυνοι καθηγητές του Προγράμματος οι εκπαιδευτικοί κ. Βλαχουτσάκου Θεοδούλη, κ. Μανώλη Κανέλλα, κ. Βλαχολιά Μαρία και κ. Σακελλαρόπουλος Ανδρόνικος.